torstai 29. lokakuuta 2015

Vieraskynässä tyttäreni

Esikoiseni on seurannut mielenkiinnolla bloggaamistani ja on siinä ohessa haaveillut oman blogin perustamisesta. Siihen ei ole lupaa irronnut, mutta vieraskynän varteen annoin hänen tarttua. Aiheekseen hän valitsi harrastuksensa.

"Minun harrastukseni - joukkuevoimistelu
Treeneissä on kivaa ja siellä oppii kaikenlaista. Joskus on kivaa, joskus ei. Minä pidän eniten pallosta, koska pallossa on paljon vaikeita liikkeitä. Siellä kaikki ovat kivoja, mutta kivoimpia ovat Linda ja Sofia. Minä olen hyvä selässä ja akrobatiassa. Rakastan esiintymistä ja esityspukujani, koska esityksissä on niin paljon liikkeitä ja saa rentoutua. Liikeet ovat joskus nopeita, joskus hitaita. Meillä oli viimeksi hidas esitys ja meillä oli sininen puku, jossa oli valkoisia rusetteja. Niissä oli todella todella paljon timantteja. Tänä vuonna meille tulee hidas esitys. Meille tulee musta pallo ja musta-pinkki puku. Treeneissä tehdään yleensä spagaatteja. Joukkueessa treenaa 7-9 vuotiaita tyttöjä. Joukkueemme nimi on ELECTRA. Joukkueemme on kiva ja hauska. Treeneissä hypitään myös narulla, minun naruni on pinkki ja vanteeni on hopea-punainen. Treeneissä on myös tanko. Tanko kestää puoli tuntia. Tangossa on releveesarja, nilkkasarja ja muita erilaisia balettisarjoja. Voimistelussa on muitakin joukkueitta esim Fortius, Brilla, Fuerte, Kinesis ja Elite. Minä aloitin joukkuevoimistelun 4-vuotiaana, nyt olen 8 vuotta. Meillä on  myös paljon valmentajia kuten Terhi Katja ja Anastasija. Meidän joukkueen tytöt ovat LINDA, SOFIA, SOFI, SANNI, OONA, ANNI-MARI, CAMILLA, HENNI, EMMA, POLINA, JASMIN, SILJA, ALISA, ILONA ja HELMI. Opin ohjelmassa vaikka mitä! Meidän treenit kestää 2,5 tuntia. Treenit ovat keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina. :)"
~Nuppunen

Vihdoin eilen saapui uusi upea esiintymispuku! Sunnuntaina Mäntsälässä tytöt pääsevät tositoimiin puvuissaan.

3 kommenttia:

Kiitos kivasta kommentista!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...